DENTREDJEMARS2010

Bra dag och solen gör mig bara gladare och gladare! slutade dagen med en timmes mattelektion, fick väl sisådär 4,5 tal gjort och traskade hem. runt 4 tiden stod emelie bakom dörren då de blev lite fika och tjat med mamma och sådär för att senare ta oss upp mot stan. emelie solade och jag va sällskap och lyckade hitta oss lite nytt inne på h&m. de är galet va lycklig man kan bli av lite nytt i garderoben.. men sånt behövs nu i vår. när vi undersökt klart den lilla staden gick vi hem till mig och åt mat för att senare bara ta de så lugnt som bara vi kan i mitt rum. nu har jag precis kommit ut ur duschen och pluggat lite geografi. tänkte sitta kvar här en liten stund för att senare bege mig mot sängen och vänta in en ny låååång torsdag. Sov så sött !



<3<3


Kommentarer
Postat av: jävel

Vilken härlig bild, den ska jag slänga in på facebook nu ;) Har du talat om för mamsen din om tröjan än? haha :D

2010-03-03 @ 23:53:22
Postat av: anna

aa den gillar jag;) hahaha aa nu vet hon! sur..

2010-03-04 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0