ENSAM HEMMAKVÄLL

..med mig själv och ingen annan, ibland är de mega mysigt!


slutade somsagt skolan runt 11 och då drog jag och linnea oss mot stan. kolla affärer och en mysig fika på melkers. kom hem med en tröja och hårfärg.. nu ska jag bli extra mer mörk är de tänkt. har även gått fram och tillbaka och länge kikat på en tröja på lindex som nu ska hämtas imorgon, ibland måste man unna sig. har nu suttit hemma och degat ett bra tag, tjatat sönder i telefonen också.. som vanligt när man har tråkigt! blir att vara nattuggla en liten stund till innan jag beger mig mot sängen. gillar dock inte att sova ensam när de blåser och är sådär läskigt väder ute.. kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0