LIVET RULLAR

Bloggen har fått vila på hyllan ett tag..

tappar lusten att skriva ibland och tycker inte att mitt liv är särsklit händelserikt just nu heller. dagarna rullar på, skolan, träffa vänner, prov+plugg, utgång då & då och lite allt möjligt. lite kärlek på de skulle väl göra de perfekt! men så är de dock inteeeee. idag har jag och eveline gått på stan och fikat på som hemma och kvällen ska väl bestå av geografiplugg.. prov imorgon på ungefär 80 sidor.. engelska redovisning ska jag också ha, ENSAM! mitt hjärta slår väldigt fort. nu ska jag plugga och se andra avenyn. kram på er.

 joo en sak till! imorgon + helgen kommer bli kanon med mina fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0