NATTI NATTI

Precis kikat klart på wallander och tänkte dra mig iväg mot sängen. dock blev de inge städ eller så vidare värst mycket plugg denna söndag, men den blev bra ialla fall! mötte upp lizette runt 2 för att mysa på donkan och ta oss en promenix ute i solen. väl hemma runt 4 så.. tro det eller ej men jag somnade på hallgolvet. haha en aning sliten tjej kanske. fick även någon timmes engelska gjord också. imorgon är de måndag och som vanligt känns de skit. även ett besök hos tandläkaren ska göras.. på onsdag är de studiedag & på torsdag brytdag ( då man pluggar vad man vill osv) dom 2 små grejerna gjorde absolut min vecka! men nu börjar klockan närma sig spöktimmen och ja har alltid en förmåga att dra ut på tiderna på söndagskvällar.. kanske för att jag har sovmorgon till tio imorgon, skönt. PUSS KRAM NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0