NU BLIR DE JOHAN FALK

Blev ytterligare en vit helg och visst känner man att kroppen mår bra av sånt?

helgen har gått lika fort som vanligt, i fredags gick vi ett gäng tjejer ut och firade jenny som va super trevligt. lördagen bjöds på ett besök i kristinehamn och senare kom eveline och slingade mitt hår, nöööjd! fick även in en nattpromenix med linnea. söndag idag.. jag har inte gjort något speciellt alls. följde med pappa och hämtade upp resten av familjen på stationen efter ett besök av släkt i göteborg. duschat, städat, pluggat lite och sånt har ja även lyckats åstadkomma. har precis rensat mitt "smycketräd" och tänkte springa ner för att se på johan falk. laddar upp för en ny vecka som kommer bli kort .. slutar nämligen på torsdag då det väntas en veckas lov! kan även säga att torsdagen ser ut att bli fin den.. neej nu ska jag ta lite kvällsmat och se på tv som ett mysigt avslut av min helg. Pusskramhej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0