SOMMARJOBB

Kan säga att jag är på otroligt ovanligt bra humör idag! kanske beror på att solen tittar in genom fönstret eller för att jag fick reda på att geografiprovet är på fredag och inte imorgon? dagarna rullar på ganska bra och inte alltför länge kvar till helg, lektionerna går ju faktiskt ganska fort. på tyskan planerade jag, matilda och bea studenten.. eller aa kanske mer jag som va sugen;) TAGGAD TJEJ! haha. efter skolan kollade jag runt ytterligare lite sommarjobb och får hoppas på att de blir något nu! nu ska jag möta upp josefine och ut o gå i solen och prata lite strunt. sen ska jag hem, plugga och greja lite. Ha en bra tisdag Kram.

Nicke & Nilla låten - diggar dig gör mig glad. hahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0