DET GÅR FÖR FORT

helgen går för fort, inget snack om saken!

fredagskvällen bjöds på roligheter.. tack alla roliga och världens goaste brudar. de blev hemgång runt tre tiden då jag somnade som en stock. på lördag hamnade jag i tröllhättan för att hälsa på släkten med familjen.. lite små segt sådär men de va mysigt!:) så ja kom hem för några timmar sen och tänkte hoppa in i duschen nu, imorgon är de måndag och jag har ingen jävla lust att gå till skolan för 5 öre..







Bild på mamma & mig i västkusten! ( jag ser ut som en man, men jaja!)


Kommentarer
Postat av: jäv

ja vet vem som ser ut som en man egnetligen ( Ca So)

2010-05-03 @ 23:18:43
Postat av: Anonym

hahahaha, ja de kan man kalla en äkta man du!

2010-05-03 @ 23:22:18
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0