FREDAG<3

det är något speciellt de!

Precis hemkommen från att ha träffat becca och maja en sväng, lugn och skön kväll med andra ord. fick oss skjus hem för en liten stund sen så nu känner jag inte för något annat än att dejta kudden:) idag fick vi tillbaka våra engelskaprov.. vg. faktiskt helnöjd med tanke på att jag satt och försökte få in 250 ord på en kväll.. så de va lite fränt sådär och de där jäkla historieprovet är även avklarat. känner att de får gå som de går! våran lärare är så jävlig att han lägger in ett samhällskunskapsprov på måndag också, så vad har jag att göra i helgen? hmm. imorgon ska jag besöka farmor och farfar i kristinehaman och på kvällen ska jag och lizette ut och äta och sen får vi ser vart vi hamnar, ska bli en bra kväll ialla fall. nu är jag så trött så jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0