SEG MED STORT S

på söndagar har jag alltid en förmåga att vara trött och seg... men kanske borde det vara så, det är ju trots endå söndag? Igår kväll blev de ialla fall kinamat och tokigheter med emelie på kvällen! efter världens otäckaste mardröm vaknade jag runt halv tolv och från den tiden har jag nästan inte gjort något vettigt alls, jo! jag har pluggat spanska och lockat håret på ellen och hennes kompis.

om 5 minuter börjar The hills, så ska kika lite på de. senare ska jag förbi emelie och hämta min cykel & ikväll ska jag sitta fastklistrad vid tv:n. klockan åtta är de ensam mamma söker & klockan nio är de irene huss. vilken gooo kväll va? puss




besvikelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0